A 2011-es E. colifertőzés átmenetileg egész Európában visszavetette az uborka (és más zöldségek) fogyasztását, napjainkban azonban már nem rontja az értékesítést ez a máig sem egyértelműen tisztázott történet. Még jobban fölértékelődött viszont a termékek nyo monkövethetőségének szerepe, több országban pedig éppen ez az eset adta meg a végső lökést a helyi (local for local) értékesítés élénkülésének. Jel
lemzően az adott térség fogyasztóit, áruházait a környékbeli (50-100 kilométeres körzetben dolgozó) kertészek látják el friss áruval az átlagosnál valamivel magasabb áron. (…)
Adatvédelmi áttekintés
Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.